wtorek, 11 sierpnia 2015

"Sad Dziedzictwa" i trochę ze świata Way To Wonderland

Zacznę od tego, że chciałabym Was przeprosić za moją nieobecność, ponieważ byłam na wyjeździe, ale teraz znowu jestem i rozpoczynamy nowe ciekawostki ze świata EAH.

Zacznę od nowego odcinka "Sad Dziedzictwa". Na dole macie odcinek, link i opis odcinka.
Uczniowie Ever After High odkrywają zaczarowany Sad Dziedzictwa gromadzący opowieści o kolejnych rocznikach szkoły, by dzielić się nimi z przyszłymi pokoleniami.

Spodobał mi się ten odcinek. Zaskoczył mnie żołądź pendrive oraz ogólny pomysł na kształt sadu. Oprócz tego możemy zobaczyć Rosabellę Beauty.

Teraz przejdźmy już do WTW. Na kanale EAH na youtubie można zobaczyć już kilka zapowiadających film odcinków. Sama nie mogę się doczekać, a wy? Napiszcie w komentarzu co myślicie na temat samej serii.

sobota, 18 lipca 2015

Ostatni odcinek serii- "Wybór Faybelle"

Ostatni odcinek serii o Zaczarowanym Lesie. Oznacza to najprawdopodobniej nową serię (najprawdopodobniej związaną z Lustrzaną Plażą lub Way to Wonderland;)). Na dole macie link do filmiku na stronie EAH, sam filmik oraz jego opis.




Czy cała historia znajdzie szczęśliwe zakończenie, gdy Faybelle przyzna się do swojego niecnego podstępu i spróbuje uratować dziewczyny w Czarnym Lesie?

http://www.everafterhigh.com/pl-pl/videos

piątek, 10 lipca 2015

Nowa gra- Storybook Adventure

Na angielskiej stonie Ever After High może już zagrać w nową grę! Nazywa się Storybook Adventure. Jest to gra w połączeniu takich samych symboli. wybiera się dwie postacie i można zaczynać grać oraz symbole (sama nie wiem po co, trzeba doczytać). Gra nie jest jakaś super, ale oceniam ją na 7/10. Na dole macie link oraz kilka zdjęć!
http://www.everafterhigh.com/en-gb/games/storybook-adventure-game

Rosabella Beauty- trochę o nowej postaci Ever After

Dzisiaj mam dla was kolejną lalkę z serii EAH. I zacznę od tego, że ten blog to nie tylko lalki, ale również będą tutaj co drugi dzień (jeżeli będzie coś nowego) zamieszczać jakąś informację na temat Ever After High. Ale przejdźmy już do Rosabelli.

Rosabella Beauty- córka Pięknej i Bestii.

Z tego co na razie wiadomo Rosabella jest córką Pięknej i Bestii. Kocha również zwierzęta oraz jest bardzo dobrą uczennicą.
Teraz przejdźmy do opisu lalki. Moim zdaniem wszystko do sb pasuje. Bardzo mi się podoba sukienka Rosy. Wszystko jest bardzo dobrze dobrane. Jedynie co mnie razi to ta opaska. Fajniej by było gdyby była bardziej płaska. Ogólnie lalkę oceniam na 9/10.

środa, 8 lipca 2015

Madline, Ginger i Blondie

Dzisiaj mam trzy kolejne postacie z SC. Zacznę od Maddie.

U Maddie podoba mi sie tak naprawdę wszystko.
Jest tutaj wszystko bardzo dobrze dobrane i nie mam się do czego przyczepić. Lalke oceniam na 10/10

Ginger również jest super, oprócz butów. Wszystkie dziewczyny z serii miały coś związane z ciastkami lub polewami, a tutaj nic takiego nie ma. Lalke oceniam na 8/10

Blondie najmniej mi się podoba, ponieważ jest za bardzo przeslodzona. Za dużo tutaj wszystkiego. Tak naprawdę ta lalka (moim zdaniem) jest kompletnym nieudałem. W odcinku jeszcze dało się to znieść, ale tutaj wyjątkowo przezadzili z kolorem pastelowym. Lalkę oceniam 4/10:(.



poniedziałek, 6 lipca 2015

Trudne początki i pierwsza seria

Dzisiaj piszę pierwszą informację o Ever After High. Zacznę od razu, żeby nie przedłużać.

Zajmę się dzisiaj NEW serią z EAH, a dokładniej Sugar Coated o której jeszcze niczego nie ma w internecie oprócz lalek. Zaczynajmy.

Zacznę od Cedar. Zdjęcie jest trochę nie wyraźne, ale mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza. Każda lalka z tej serii ma jakiś smakołyk. W tym przypadku mamy ciasto czekoladowe. Oprócz tego mamy złoty kluczyk. Na głowie Cedar mam opaskę z biało-niebieską kokardką. Włosy ma zakręcone w loczki co średnio mi się podoba przy jej postaci. Podoba mi się również sukienka oprócz fioletowego naszyjnika, który wogule nie przypadł mi do gustu. Najbardziej jednak podobają mi się buty, które ociekają jakimś kremem wanikiowy. Lalkę Ceadr oceniam na 7/10.


Teraz czas na Holly. Tym razem u dziewczyny jest jakaś babeczka na stojaczku. Osobiście bardzo lubię babeczki, więc spodobał mi się ogólny pomysł dodania jej do seriiXD. Ale zacznijmy od włosów, które kompletnie mi się nie podobają ze względu na ich uczesanie, ponieważ moim zdaniem włosy u roszpunki powinny być zaplecione w jakiś warkocz lub coś takiego. Jednak bardzo podobają mi się kolczyki dziewczyny oraz jej sukienka, ponieważ podobają mi się ich kolor, a sukienka kojarzy mis ię z lodami (które też kocham:P). Holly ma również taką łapkę, która sama w sobie mi się podoba oprócz koloru, który wogule nie pasuje:(. I zostały mi jeszcze buty, które bardzo mi się podobają ze względu na ich wzór.